Schoolrestaurant

Een gevarieerd aanbod

In samenwerking met onze partner Scolarest kunnen onze leerlingen op school terecht in het  schoolrestaurant waar ze kunnen kiezen uit een ruim aanbod van dagverse maaltijden. Tijdens de pauze van 10.15 uur bieden we ook broodjes en soep aan.

Scolarest kan elke middag ook een vegetarisch alternatief aanbieden voor de leerlingen die dit wensen. Om de hoeveelheden goed in te schatten en verspilling tegen te gaan, vragen we om steeds tegen vrijdagmiddag door te geven aan het secretariaat van de school  (057/ 20 12 13  of peggy.dhulster@smsi.be ) of er voor de komende week een vegetarische maaltijd moet voorzien worden. Zo kunnen we dit correct doorgeven naar onze kok.

Leerlingen passeren aan het aanschuifbuffet en maken er hun keuze.

Leerlingen die op school eten, verlaten tussen de middag nooit de school.

Weekmenu 11 ~ 11/03 – 15/03/2024

Weekmenu 12 ~ 18/03 – 22/03/2024

moneysafe

Het verbruik in het schoolrestaurant (‘s middags of om 10.15 uur) wordt geregistreerd via de leerlingenkaart. Ouders kunnen dit verbruik en het saldo van de leerlingenkaart online opvolgen via het programma MoneysafeDe codes zijn persoonlijk en werden via Smartschool bezorgd aan alle ouders/leerlingen. Bij verlies van deze codes kan een nieuwe brief aangevraagd worden bij  Dhr. Steven Monteyne (steven.monteyne@smsi.be).

Het systeem geeft u een overzicht van het verbruik in het restaurant en laat toe om verwittigd te worden via e­mail wanneer het restsaldo op de leerlingenkaart kleiner is dan een zelf in te stellen bedrag. Deze meldingen zijn enkel door de ouders in te stellen. Vergeet niet om deze melding op het einde van het schooljaar uit te schakelen.

Er worden geen afzonderlijke facturen opgemaakt voor het verbruik in het restaurant. We vragen om het saldo bij te houden en tijdig een bedrag over te schrijven op onze restaurantrekening ( nummer : BE 59 0689 0091 6526 GKCC BEBB) met de gepersonaliseerde gestructureerde mededeling (zie bericht via Smartschool).

Ons aanbod

Volledig middagmaal

€ 6,20

– Soep
– Warme hoofdschotel
– Dessert

Warme dagschotel

– vlees / vis / gevogelte
– warme of koude groenten
– aardappelen / rijst / pasta’s / frietjes

KOUDE DAGSCHOTEL

€ 5,30

Een gevarieerde volwaardige koude schotel

Vegetarische dagschotel

– Vegetarisch alternatief
– Warme of koude groenten
– Aardappelen / rijst / pasta’s / frietjes of brood

Dagverse soep

€ 1,15

Belegde broodjes

€ 3,55

Dagvers en steeds met groentegarnituur.

Dessert

€ 1,15